Uitleg over bestelling wijzigen | Bidfood

Zolang jouw bestelling nog niet is afgerond, kun je jouw bestelling wijzigen in de winkelwagen. Dit doe je door het aantal te verhogen of te verlagen.

Om jouw bestelling toch voor een andere datum af te laten leveren kun je in jouw winkelwagen eenvoudig de afleverdatum aanpassen.

Wanneer een artikel niet leverbaar is op de geselecteerde datum, dan verschijnt hiervan een melding.

Jouw bestelling wijzigen in vijf stappen:

Stap 1: Klik op de orderdatum van de bestelling met de leverdatum die je wilt wijzigen. Je krijgt de inhoud van de geplaatste bestelling te zien. Orders zijn te vinden via het dropdown menu bij het klantnummer en je kiest dan voor ‘mijn orders’.

Stap 2: Om de bestelling te wijzigen klik je op de button:  ‘Orderaanpassen’. Alleen bestellingen met de status ‘Open’ kun je wijzigen.

Stap 3: Je kunt jouw bestelling aanpassen door de aantallen te wijzigen of artikelen toe te voegen. Om een artikel te laten vervallen moet je het aantal op 0 zetten. Wil je de wijzigingen toch niet doorvoeren? Klik dan op de button ‘Annuleer wijzigingen'.

Stap 4: Wanneer je klaar bent met het aanpassen van de bestelling, dan klik je op de button ‘Verwerk wijzigingen’. Deze button staat rechts, of onderaan de order. Na de voorraadcheck kun je de bestelling bevestigen. De gewijzigde artikelen kun je herkennen aan het sterretje (*).

Stap 5: Om de wijzigingen definitief door te voeren klik je op de button ‘Bevestig wijzigingen’. Je krijgt vervolgens nog een overzicht van de gewijzigde bestelling die je kunt printen.

Let op: je krijgt van een wijziging geen orderbevestiging per e-mail. Je ontvangt alleen een orderbevestigingen per e-mail bij nieuw geplaatste bestellingen via onze webshop.

Trefwoorden: annuleren, aanpassen