Onjuiste levering | Bidfood
Het kan voorkomen dat de levering die je van ons ontvangt niet juist is. Hieronder lees je wat de mogelijkheden zijn en hoe je het beste kunt handelen.
Artikel niet ontvangen
Een artikel dat je niet hebt ontvangen, maar dat wel op de pakbon staat, noemen we een manco. Voor het melden van een manco heb je twee mogelijkheden:
- Manco melden zonder nalevering
Wil je een manco melden en wens je geen nalevering van het artikel, neem dan contact op met de Klantenservice.
- Manco melden met nalevering
Wil je een manco melden en nalevering van het artikel, neem dan zo snel mogelijk contact op met de Klantenservice.
Langere levertijd
Sommige artikelen hebben een langere levertijd. Dit wordt bij jouw bestelling in onze webshop aangegeven. De levertijden zijn niet van elk artikel hetzelfde. Zo kan het voorkomen dat je niet alle artikelen van jouw bestelling tegelijkertijd ontvangt. Het is echter niet nodig om het gewenste artikel nogmaals te bestellen. Bij iedere levering wordt op een aparte pakbon de status van de overige artikelen uit uw bestelling vermeld (zie 'Pakbonvermelding' hieronder). Als je exact wilt weten wanneer jouw overige artikelen uit de bestelling geleverd worden, neem dan contact op met de Klantenservice.
Pakbonvermelding
Deellevering: De leverancier heeft maar een deel van het bestelde artikel kunnen uitleveren. Het niet uitgeleverde deel wordt niet nageleverd en is niet in rekening gebracht.
Momenteel niet leverbaar: Artikel kon niet uitgeleverd worden door leverancier of is onvoldoende op voorraad. Verwachting is dat het artikel binnen een week weer leverbaar is. Het artikel is niet belast.
Wordt geconstateerd bij het verzamelen, dit gebeurt vaak in de avond, waardoor wij u niet op de hoogte kunnen stellen. (Dit betreft alleen vers artikelen)
Voorlopig niet leverbaar: Artikel kon niet uitgeleverd worden door leverancier of is onvoldoende op voorraad. Het artikel is naar verwachting langer dan een week niet leverbaar. Bij constatering word je hier van op de hoogte gesteld.