Retourneren | Bidfood
Artikelen die je wilt retourneren kunt je op twee manieren bij ons aanbieden:
- Telefonisch of via WhatsApp;
- Online door ons een e-mail te sturen
Verkeerde of teveel artikelen besteld
Heb je het verkeerde of teveel artikelen besteld en wil je deze artikelen retourneren? Houd dan rekening met het volgende:
- Goederen zonder retourbon, nemen wij nooit retour.
- Vers & Diepvries producten mogen wij in principe niet retour nemen vanwege voedselveiligheidsredenen.
- Droge kruidenierswaren kunnen incidenteel en in overleg geretourneerd worden. De verpakking moet dan onbeschadigd zijn.
- Bestel- en transitoartikelen mogen niet retour worden genomen.
Artikel niet in orde
Kom je een afwijking tegen in jouw levering? Neem dan binnen 24 uur contact op met de Klantenservice.
Let op: je hebt voor de melding jouw pakbonnummer nodig. Houd deze bij de hand.
Emballage retourneren
Let op het volgende bij het retour aanbieden van emballage:
- Lever emballage, losse containeronderdelen en retouren afzonderlijk van elkaar aan.
- Sorteer flessen op:
- soort;
- grootte;
- kleur.